Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Antalya'nın küçük bir ilçesi Kumluca'da dünyaya gözlerimi açmışım.Küçüklüğümde prensesler kadar güzelmişim ama zamanla hayattan kaynaklanıyor sanırım çirkinleşmişim...belkide büyüdükçe sevgiyi daha az tattığımız için yüreklerimiz çirkinleşmiş...
ilk orta ve lise öğrenimimi Kumluca'da tamamladım.2002 yılında Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliğini kazandım...hayatın ne demek olduğunu üniversitede öğrendim ben... çok sevdiğim arkadaşlarım oldu...ama sadec ...




Özlem ve hasret dolu güzel bir şiir okudum
Yüerğinize kaleminize sağlık tebrikler Ebru hanım
Özlem ve hasret dolu güzel bir şiir okudum
Yüerğinize kaleminize sağlık tebrikler Ebru hanım
o bir hüzün prensesi....yalın,akıcı ve samimi anlatımıyla bir anda ebruli oluveriyorsunuz şiirlerinde.okumaktan büyük keyif aldığım şairem, ilham perilerin seni yalnız bırakmasın.
sevgilerimle