Benden başkasına yar nigâh etme.
Bahtım karalıyken simsiyah etme.
Beni kaybedip de âhı vah etme.
Sonra ikimiz de zara düşeriz.
Sûzi hicrânınla ağlayan etme.
Vurup tigi onu yar tebah etme.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Muhteşem bir sevda şiiri sevgili hocam üslubunuzu konuşturan..Sevgilerimle...
Yüreğine sağlık usta kalemini kutlarım her zamanki gibi usta kaleminden akıcı ve anlamlı duygulu şiirini beğenerek okudum duyguları ilmek ilmek işlemişsiniz duygu yoğunluğuyla insanı saran akıcı şiirini sizi canı gönülden kutlarım.Saygı ve Sevgilerimle.+.+
Bu şiir ile ilgili 12 tane yorum bulunmakta