1963 DE BAŞLADI HAYAT YOLCULUĞUM.
Ağlama sen ağlama dostum,
Matem tutup yas bağlama,
Geçer bir gün bu dertlerde geçer,
Ağlayıp da bu dost gönlünü dağlama.
Sıra,sıra dizilmiş elemin,
Tabip ne bilir? Nedir merhemin?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sıra,sıra dizilmiş elemin,
Tabip ne bilir? Nedir merhemin?
Dost ararsan önce yokla gönlünü;
Vallahi canının acıdığı yerdeyim.
çok güzel ya. nefis nefis... yüreğine sağlık abi.
TEBRİKLER ARKADAŞIM KAELİNİZ DAİM OLSUN GÜZEL BİR ŞİİR
Gerçekten güzel bir şiir. Tebrik ediyorum. Listem dolu olmasaydı güzel şirlerinizi listeme alırdım. Ama ne yazıkki boş yerim yok. Yüreğinize sağlık.
fazla söze luzüm yok,ortada halimiz,kavuşmaya yoksada düşünmeye var mecalimiz.sadece hisset duymasanda sesini,yemin olsun Allah,a hasrettir tek kederimiz.bu sözlere ne ilave edilirki .harika mükemmmel süper eline yüregine saglık.
Sıra,sıra dizilmiş elemin,
Tabip ne bilir? Nedir merhemin?
Dost ararsan önce yokla gönlünü;
Vallahi canının acıdığı yerdeyim.
Yüreğinize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta