Düşleri düşlüyorum
Siyah beyaz sevdaların
Tozpembe resmiyle
Kanat çırpıyorum yitik sevdalara
Uzayıp giderken hayaller
Sensizliğin içinde.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Tesekurler,
senden dinlemek guzeldi. :))))
Düşleri düşlüyorum
Siyah beyaz sevdaların
Tozpembe resmiyle
Kanat çırpıyorum yitik sevdalara
Uzayıp giderken hayaller
Sensizliğin içinde.
**düşlerin hüznü yanımış mısralara kutlarım beğeniyle okudum selam ve dualarımla*
Merhaba şiir dostu. Serbest şiirde ustalığınızı konuşturmuşsunuz, kutlarım emeğinizi. İlhamınız hep yanıbaşınızda olsun Tam puanımla . Selam ve sevgiler....
Saygıdeger üsdatlarım cok saolun yorumlarınız icin..tesekkurler..yakup AKTAŞ
Şükrün hoşgörüye olan umudun hazzını inceliğiyle duyarlayan tahayüllerde ki özlemin ezgisini dizeleyen şiirinizi kutlar,başarılarınızın devamını dilerim.Sevgilerimle esen kalınız.Erdoğan Vural
k u t l a r ı m
dost yürek seni grubumuza davet ediyorum katılımın onur verecek
grubun adı- Çiniler diyarı KÜTAHYA
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta