Ah anam İstanbul dünya şehri
Tanımaz kimsede birbirini
El alem düşmüş kendi derdine
Beni düşünen ah anam nerde
Dalgalanır dalga deniz gibi
Yüzemez sen boylarsın dibini
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Dünya şehri ne göl nede deniz
Dünya şehri anam derya deniz
Seyitte daldı derya denize
Bir yol bulup dönmedi geriye
TEBRİKLER SEVEREK OKUDUM KUTLARIM
Muhterem şairim, boşuna dememişler '' Büyük balık küşük balıkları yutar'' Yüzme bilmeyenler zaten dibe iner, bazen ördek gibi yüzenleride yüzdürmezler dostum. Anlam ve verdiği mesaj itibariğle çok güzel bir eser olmuş tam puanımla kutlar selam ve saygılarımı sunarım.
Seyit bey duygu ve hasret dolu dizeler,
yüreğinize sağlık tebrikler tam puanımla sevgiler selamlar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta