http://blog.milliyet.com.tr/yukselonacan
duymadım bu sazın ritmini hiçbir yerde
beni gece çamının serinliğine
bir palmiyenin sıcaklığına götürüyor
kuru bir yürek gibi çakıllar
sessizce çöreklenmişler
bir vadinin derinliğine
-- kartallar yüksekte uçuyor
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




şiirin sonunda çark şiirimi anımsattı dizeleriniz..evet aşkın devran- ı dır bu..dübeşe çok nadir rastlanır ama kimbilir onunda içinde neler saklıdır..tebrikler..
' kartallar yüksekte uçuyor
kargalar leş saçıyor
seyircileri GÜNEŞ... ' Tebrikler, sevgilerimle.
Değişik bir yorum,kutlarım..
siiriniz de okuyani alip götürüyor bir yerlere...tebrikler... gönlünüze saglik...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta