Yarabbi, açtım ellerimi işte sana
Senden başka kimim varki?
Günahlarımı yüklenip geldim kapına
Senden başka kim affeder ki?
Rahmetinle yıka, arındır beni
Şefkatinle sar, barındır beni
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Tabii ki AMİN! Mevlam gönlünüze göre versin. Yaratan kullarından şükür ve dua bekler. Şükür ve dua Yaratanı bilmenin en güzel yollarındandır.
Allah'a emanet olun, Değerli Hemşerim.
Abdullah beyefendi.Kardeşim
Amiiiin. binlerce kere amin.Rabbım bizi amelimizle değilde merhameti ile Yargılasın.Tebrik ve teşekkürlerimle. ALLAH razı olsun güzel bir şiirle güzel dualar etmişsiniz.Sevgi selam ve muhabbetlerimle.
aminnn...Çok güzel dizelerdi..Yüreğinize sağlık kutlarım çok beğenerek okudumm..Harikaydı .tam puan
Rahmetinle yıka, arındır beni
Şefkatinle sar, barındır beni
Hilmine muhtacım ey yüce Bari
Sonsuz kereminle kandır beni-----Hocam çok beğendim sizi ve güzel eserinizi kutlarım , bir başka paylaşaımda buluşak üzere sevgile kal sağlıçakla kal.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta