Şu dünyaya geldik aşka
Dostlar başka dostluk başka
Baharımız ermez kışa
Dostlar başka dostluk başka
Hayat oldu bize hücre
Akıp giden zaman içre
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




"BİZ, HANGİNİZ DAHA GÜZEL AMELLER YAPACAK BAKIP GÖRELİM VE KENDİNİZE DE GÖSTERELİM DİYE, ÖLÜMÜ VE HAYATI YARATTIK." -Ayet-i kerime meali-
"ANDOLSUN Kİ, İNSAN HÜSRANDA (BÜYÜK ZİYANDA)DIR! ANCAK İMAN EDİP, SALİH/HAYIRLI AMELLER İŞLEYENLER, BİR DE HAKKI VE SABRI BİRBİRLERİNE TAVSİYE EDENLER MÜSTESNADIR." -Asr suresi-
"ANDOLSUN Kİ BİZ, İNSANI EN GÜZEL BİR ŞEKİLDE YARATIK. SONRA DA ONU ESFEL-İ SAFİLİNE (CEHENNEM ÇUKURLARININ EN DERİNİNE) İTTİK/ATTIK! BUNDAN İMAN EDİP,SALİH/ HAYIRLI AMELLER İŞLEYENLERİ MUAF KILDIK Kİ, ONLAR İÇİN SONU GELMEZ MÜKAFATLAR VARDIR." -Tin suresi-
Hayırlı sınavlar ve hayırlı dostluklar olsun inşaallah Hüseyin bey.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta