Yılları anlatan
Çizgilerle kırışmış yüzlü
Dostlarımın
saçlarında aklar var.
Eller nasırlı, dizler yorgun.
Gözlerinde umut ışıkları,
Toy gecelerinde sanki.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




akan sözler el yakar, gönül yakar.
Dostane bir merhaba ısıtır içlerini.
Anlatır her şeyi o masum gözleri.
Anlatır geleceği, anlatırlar gelineceği.
EN BÜYÜK EKSİKLİĞİMİZ DOSTLARIMIZI LAZIM OLMADAN ARAMIYORUZ KUTLARIM SİZİ SELAM VE DUA İLE
DOSTLUĞU YÜREĞİNE YAR EDEN ŞAİR DOSTUM KALEMİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK SİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM
dostluk uzerıne ne yazılsa azdır zaten dostluklarda azaldı cıkarlara dayalı dostluklar one cıkınca sevgıler selamlar
selami
O GÜZEL DOSTLUKLAR NEREDE, NEREDE O DOSTLAR? ŞİMDİLERDE YAŞLILAR MAALESEF GÖRÜNTÜ KİRLİLİĞİNE YOL AÇIYORMUŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR..KEŞKE SEKSEN YAŞINDA DÜNYAYA GELEBİLSEK DE KÜÇÜLEREK ÖLSEK, NE KAVGA NE KARGAŞA NE DE YAŞLANMA DERDİ OLURDU SANIRIM..GÜZEL BİR ŞİİR ÜSTADIM, KUTLARIM YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
güzel bir siirdi...yürekliydi..tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta