Sanrıların güdümündemisin hala.
Yanılgılar bırakmamış peşini.
Seni böyle umarsız kılan ne
Sevgileri uzaklara mı saldın.
Nefretin tuzağında mı kaldın.
Tutarsız eylemler peşindemisin.
Öfken kudurmuş şelale.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




hoş ir şiir..
tutuver dost ellerimi..
tutacak dostlar kaybedilmemeli..
benim gibi..
yoksa tutan olmaz ellerini..
saygılar..+10
hoş bir şirsellik zevkle okudum kaleminiz susmasın
dost elinizin karşılık bulması temennilerimle
saygılar
Mehmet Emre ASLANTÜRK
Sanrıların güdümündemisin hala.
Yanılgılar bırakmamış peşini.
Seni böyle umarsız kılan ne
Sevgileri uzaklara mı saldın.
Nefretin tuzağında mı kaldın.
Tutarsız eylemler peşindemisin.
Öfken kudurmuş şelale.
Anlamlı şeyleri silmişsin.
Donuk bakmakta,
Gülmez olmuş gözlerin.
Azadet gitsin dertlerini
Uzattım bak.
Tutuver dost ellerimi.
Dost Eller
Sanrıların güdümündemisin hala.
Yanılgılar bırakmamış peşini.
Seni böyle umarsız kılan ne
Sevgileri uzaklara mı saldın.
Nefretin tuzağında mı kaldın.
Tutarsız eylemler peşindemisin.
Öfken kudurmuş şelale.
Anlamlı şeyleri silmişsin.
Donuk bakmakta,
Gülmez olmuş gözlerin.
Azadet gitsin dertlerini
Uzattım bak.
Tutuver dost ellerimi.
selamlar efendim....
dost uzatılan eli geri çevirmeyendir umarım dostunuzda uzatılan elinizi tutmuş ve birlikte mutlu olmuşsunuzdur...
saygılarımla şiirle kalınız efendim....
uzatılan dost eli tutulmazmı,yeterki uzatılan dostun eli olsun ebediyete kadar o el başımın tacı olur.güzeldi dostum kutlarım yüreğine sağlık.
Mitat osman erengil.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta