RUBAİ - 7
İnsan oğlu yaşarken, çile çeker yük çeker.
Umduğunu bulamaz, hasret çeker dert çeker.
Bazıları doğarken varsıl doğar, neden ki?
Yatı katı bir tekmil, altında var dört çeker.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ne demeli böylesine şans demiş kimi kader demiş diğeri sizde nedenki demişsiniz denememi sınamamı demeli kutlarım saygılarımla
Hani çok ciddi sorunlara bile hafif nükteli yaklaşır ya tarihteki bu işin üstatları ve okuyucu olarak çok büyük haz duyarsınız bu durumdan.Aynı öyle bir şiir olmuş sayın şair.Kutluyorum,saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta