RUBAİ - 3
Yüreğimde fırtına, yağmur olur sel olur.
Özlem coşar içimde, burdan sana yol olur.
Sen Güneş’sin ben Dünya, aşkın ile dönerim.
Bu öyle bir sevda ki, dünya alem el olur.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Ooo sevdaya bakın. Dünyaya gözünü kapattırmış. Tebrikler
Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun. Saygılarımla...
Güzel bir çalışma olmuş tebrikler.
merhaba değerli şair,
7+7=14 ölçüsünde emek harcanmış, çok güzel bir şiir. paylaşım için çok teşekkürler.....10
7+7=14 ölçüsündek
7+7.. ayağı, uyağı ve tadı yerinde bir dörtlüktü. Kutluyorum, saygıyla
Kisa ve öz bir siirinizi okudum tepürikler
Duygu yüklü şiirinizi
begeniyle okudum
Kendi ışığı ve kendi hareketliliği içinde,çevreden soyutlanıp kendini bulması sevdanın...Çok sağlam bir söylem,kutluyorum,saygılarımla sayın şair...
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta