Dört Şekerli Şiiri - Yorumlar

Kerem Kayar
216

ŞİİR


30

TAKİPÇİ

____/Sıcaktı
Yakacak kadar sıcak

____/Kuraktı
Ekin vermeyecek kadar toprak

Ve > sevgili

Tamamını Oku
  • Yasemin Çağla Arslan
    Yasemin Çağla Arslan 08.11.2006 - 18:19

    ÇOK GÜZELDİ...
    YÜREĞİNİZSE SAĞLIK ÇOK BEĞENDİM...
    SAYGILARLA...

    Cevap Yaz
  • Zerrin Özgür
    Zerrin Özgür 03.08.2006 - 23:35

    Tüm yaşananların anlam kazandığı yerde biz anlamsızlaşamayız.O anlamın içinde mutlak yerimiz vardır.Tercihlerimiz farklıda olsa 4 şeker bizim anlamımızdır.

    Cevap Yaz
  • Samiha İkbal
    Samiha İkbal 02.08.2006 - 23:25

    Anlatılan bütün mazeretlerin kabul edilecek yanları vardır...Sen genede şekeri dörtleme, farklı olmak adına bile olsa..

    Cevap Yaz
  • Tuncay Akdeniz
    Tuncay Akdeniz 02.08.2006 - 18:44

    Sıcaktı, yakacak kadar sıcak
    Kuraktı, ekin vermeyecek kadar toprak
    Ve sevgili, kavuşamayacak kadar uzaktı
    Yıldızlar vardı ve ben vardım bu gece
    Sevgili kardeşim Kerem bey harıka bir duygu farklı bir düşünce tebrik ederim selam ve saygılarımla Tuncay Akdeniz

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta