Dokunma! .kanayan yürek yarama,
Uzak dur! .mazime bana dokunma.
Sevdamın hasretten derdi var amma;
Sen bendesin ben de sana dokunma.
Susuz çöle döndüm coşkun bir seldim,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok güzel bir şiir Okudum.Tebrikler 1q0.
Selam, sevgi ve saygıyla.
Sitem sevgiden doğar Sevgili Şair,yüreğinizdeki sevginiz hiç bitmesin,kaleminiz hiç susmasın.Tebriklerimle+10 puan.
Bu güzel şiirinizi tekrar beğeni ile okudum ve tam puan veriyorum,hayırlı geceler arkadaşım.
Yüreğinize kaleminize sağlık tebrikler slm ve saygılar
k u t l a r ı m
YÜREĞİNİZE SAĞLIK BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM SİZİ KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZDEN COŞKU EKSİK OLMASIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE
Daha önce tam puan verip antolojime aldığım bu güzel dizeler için sizi yürekten kutluyorum.saygı ve sevgilerimle.
Muhterem şairim harika bir eser okudum tebrikler.
Beğenerek okuyup tam not verdiğim ve antolojime aldığım güzel bir şiir yüreğinize sağlık.Saygı ve sevgilerimle.
Ben senin aşkınla yandım kül oldum,aşkını yüreğime gömdüm,dokunma ne olur yeniden yüregımı kanatma demış şair.Harika dizeler tebrik ediyorum arkadaşım,selamlar.
Bu şiir ile ilgili 31 tane yorum bulunmakta