İyi ki varsın Dr. Hüseyin
Onca profesörlere değişmem seni
Öylesine mutlu ettin ki bizi
Derdine derman oldun sevgili eşimin
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Sevgili kardeşim : Münevver Erilmez
Meslektaşıma yazdığınız teşekkür şiiri beni de mutlu etti. Sayfanız aracılığı ile tabip kardeşimi başarısndan dolayı kutluyorum. Bu güzel şiir için de sizi ayrıca tebrik ediyorum. Ve bu şiire ilk yorumu yazma ve İkinci Tam Puanı verme mutluluğunu yaşıyorum.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bir şiir olmuş.
Yuvanızda huzur ve mutluluk , yüzünüzde sevinç tebessümleri hiç eksik olmasın, Kaleminizin her dem kudretli ve ilham yüklü olması dileklerim ile birlikte kardeşimin sayfasına İkinciTam Puanı bırakıyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Dr. İrfan Yılmaz. TEKİRDAĞ.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta