Şu an gözlerimde hayalin var.
Hasretin ise, hemde deryalar kadar.
Gel gelebilirsen, aş aşabilirsen yâr.
İşte âşk dediğin, böylesine bir nâr.
Ellerini tutmak isterim, tutamam.
Kalbine girmek isterim, tutunamam.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şiirin çok duygusal etkilenmemek mümkün değil Benimki biraz bencillik olacak belki ama bu kadar güzel şiirler yazacaksan ellerini tutmak , kalbine girmek istediğin hayallerinin kadını kimse bırak hayallerinde kalmaya devam etsin...Ateş küllensede içinde senin için parıldayan kor taneleri herzaman kalacak.......MEHİT
Biliyorsun en büyük vebal senin olsada,
Seninle olan her şey güzeldir. Başkasını sevemem.
Sana söylediklerimi ve söyleyeceklerimi, başkasına diyemem.
Sevgili dostum, şu son üç dize şiirini kalbi olarak sevgi ve sevdanızı yeterince hatta fazlasıyla anlatmaya yetiyor.
Tebrikler sevgi dolu yüreğinize.
Saygılarımla.
'Günahlarımı istiyorsun, vermem veremem...' Bence verin gitsin sevgili kardeşim. Emek verilmiş de olsa. Harika bir şiirdi. Tebrikler, sevgilerimle.
Hemede ne nar,yakar gider gönülleri.Kutlarım dost.
Güzel bir sevi şiiri okudum.Selam ve sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta