DİYE...
Gönül kapısına bir yazı yazdım.
Destursuz hiç kimse girmesin diye.
Adını tırnakla duvara kazdım.
Görenler imrenip, okusun diye.
Bir dua bıraktım kapı ardına.
Mevlam nazarlardan korusun diye.
Mekan kurdum senin gönül tahtına.
Acep buda kimmiş, sorulsun diye.
18.02.2026 Mustafa UÇAR
Yazı: "Seversen terketme, gidersen incitme"
Dua: Ayet'el kürsi
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 23:41:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!