Bir şiir yazıyorum içimde sen,
Şiirin içine sığmıyorsun.
Dilsiz yapıyor varlığın beni...
Söylenecek çok şey var aslında,
Düğüm olup kalıyorsun.
Hayatımın tek keşkesi,tek neşesi
Aklını kurcalamasın kalbimin sesi,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Başka 'KEŞKE'lerinizin olmaması, bir daha ve hiçbir şey için 'KEŞKE' dememeniz temennisi ile tebrikler sayın AKÇAY...Saygılarımla...
şiirin bir meram mahkemesi olduğunu düşünürsek, bu şiir bu mahkemede meramını anlatmış, estetik ve teknik beğendim, kutlarım...
diline saglik....
Umarım birgün yüreğiniz de şiirleriniz gibi dillenir.Duygularınızı yerleştirmişiniz kelimelerin üzerine acaba onun için mi bu kadar güzel olmuş.Sizi tebrik ediyorum.Ant+10 tam puanımla kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta