Terkederler hemen dönende devran
Bu dünya bu alem külliyen yalan
Yüzüne gülenler iyi günlerde
Onlardır insanı sırtından vuran
Gerçek yüzü görmen imkansız gibi
Bir düşsen görünmez kuyunun dibi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




İnsanın doğasında var nankörlük ama aşk da sevda da var doğasında iyi de neden terazinin kefesi nankörlükten yana ağır basar sevgi en elzem en gerekli en hayati değil midir bulunca tüketmek yitirince üzülmek ne garip şu insanoğlu.. ne güzel anlatmışsınız sayın şair kutluyorum saygıyla..
Anlamlı bir çalışma.Gerçekleri anlatan şiirinizden dolayı sizi kutlarım.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta