Bir ben varım yanımda
En saf halimle yanıbaşımda
Hiç susmayan bir gitar başımdaki
Gözlerimden o damlayı çeker sanki
İçimden ırmaklar boşalır da
Yansımaz yüzümün aynasına
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




gülümse...
martı kanatlarına yol olsun...
sevdanı baharlara taşısın cıvıltılarında...
Baharlara kavuşsanda gönlün alışmış olacak güz yağmuruna hasret rüzgarına gelmesi anlamsız kalacak zaten...
Saygılar..
Adem Tetik
Yalnız(lar)lığa yeni anlamlar yükleyen kardeşimize yüreğine sağlık diyorum..
Varmak için bir yere
Kaç kışı devirip daha
Baharlara çıplak kalacağım...
Anlamli, güzel bir siir olmus. Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta