Soylu ceddin hak için, bilirmisin ne yaptı?
Dere tepe at sürdü, kayalara nal attı.
Boyların saadetine, mekanlar kurmak için,
Yükseklere tırmanıp, ovalara göz attı.
Bir o yan bir bu yan, mekan için can attı.
Her obadan obaya, yiğitlerden er kattı.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevgili kardeşim, şiiriniz mükemmel olmuş, gönlüne
güzellikler düşmüşki böyle güzel dizeler hasıl olmuş, İçtenlikle kutlarım. Sevgi ve saygılar.
oktay çöteli
Siz zaten arkadaşımsın.
'Boyların saadetine, mekanlar kurmak için, '
Hamesetle olmuyor sevgili Şair.Bu güzel yeteneğinizi hamasette kurban ediyorsunuz.
Devlet-i Aliye'yi(!) tekrar ve çok yerden okuyun ve görün ki
Türkmen'lere ne katlimlar yapmışlar.
Sevgiler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta