Yeni anladım, yüreğimin yanında ne kadar küçük olduğumu...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




kibirin, öfken, kinin cüce olsun...büyütme düşlerinde.!..sevgin, ilgin, dostların dev olsun..sığdır yüreğine...yüreksin...!...kutlarım.../dilek eğri../
evet bu yüzden hep tekrarlıyorum ya ona iyi bak diyeeeeeeeee
hem dev hem yiğit
sevgiyle kal
Şu hayat daha ne çok şey öğretecek bize.
Saygılarımla...
O yüreği sen taşıdığına göre .Sevgilerimle
Daha yeni mi anladın kız, bize sorsan söylerdik:))
Kocaman yüreğe tebrikler.
Sevgiyle...
Bir tek satırla bile neler anlatmamışsınız ki!
tebrik ederim.
saygılarımla...
harikasın sen....
safi yürektir insan oysa...
harika............
az söz çok mana......
tebrik ve selamlar
Bu şiir ile ilgili 12 tane yorum bulunmakta