Bir dert
Ormanına düştüm
Önümü göremiyorum
Hangi ağaç duygularım
Hangi ağaç hislerim
İnanın
Bende artık bilemiyorum...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kutlarım Atıl kardeş..sanki bir iç hesaplaşması gibi geldi bana...yüreğin ağrımasın.selam
'Dünya ABD ile aynen bu dert ormanına dönmüş durumda . Muhterem şair sen sen olda bizim aramıda bu dertlerden çabucak kurtulusun. Sizi seven bir çok şair yüreği var. Kendinizi bulduğunuz takdirde bu dünyada size dur diyecek kimse bulunamaz. Her şeyin çözümünü çabuk bulusunuz.'
'Dünya ABD ile aynen bu dert ormanına dönmüş durumda . Muhterem şair sen sen olda bizim aramıda bu dertlerden çabucak kurtulusun. Sizi seven bir çok şair yüreği var. Kendinizi bulduğunuz takddire bu dünyada size dur diyecek kimse bulunamaz.'
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta