Depresyon oteli Şiiri - Yorumlar

Tolga Onsert
8

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Bir depresyon otelinin 3. Katindayim saat 4.16.
Şehir tüm kasvetiyle doluyor oksijensiz odama
Kuşkusuz sarhosum yine ve birazda fazla kaçırmış olabilirim.
Tıpkı hayatı ellerimden kaçırdığım gibi.
Bir sabah fabrikası çalışıyor beynimde durmadan
İşçiler tedirgin iflas bayrağı çekilmek üzere.
Uykulara gebe kalınan sabah saatlerinde sıkıntıda yüreğim.

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta