DEPREM
Dağlarınla başın hep dikti Hatay
Görenler der ki Hatay şimdi yatay
Yandı ciğer yandı,köz oldu vay vay!..
Yaktın bizi,yıktın bizi deprem oy!..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




"HAYIR VE ŞER ALLAH'TANDIR!" -Amentünün şartlarından-
Kainatta olan her varlık onun yaratıcısı ve yöneticisi olan Allah'ı emrindedir ki depremler de bundan muaf değillerdir. Allah'ın her icraatında en az bir hikmet olduğu için, depremleri meydana getirmesi de mutlaka bir ya da birkaç hikmetine ve maslahatına binaendir. Önemli olan, bu gibi afet ve musibetlerden gereken ibret dersini alabilmektir. Allah beterinden korusun amin!
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta