Ben uçsuz bucaksız bir deniz
…
sen şimdi git olur mu
gece biterken,
gün daha yeni doğarken,
gökyüzü alaca kırmızıyken gel.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




canım arkadaşım.mükemmel olduğunu söylememe gerek yok sanırım.sen benim bugüne kadar tanıdığım en harika insansın.sende ki şefkat,sevgi kimsede yok.asla cinsiyet ayırt etmeden insanı sadece insan olduğu için seven birisin.anne değilsin anne olacak yaşta da değilsin ama bir anne kadar sevgi dolusun bana ve diğer tüm arkadaşlarımıza.neyse sözün kısası bu bana yazdığın şiir için çok teşekkür ederim.seni çok seviyorum.gelinciğim...
Güzel bir anlatım ve final hoş gerçekten de... Tebrikler Gülşah...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta