Sıcak bir bardak çay samimiyetinde,
Seviyorum seni...
Hasretin koyu deminde iken
Ankara'da seninle olmaktan da öte
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




öyle içden öyle samimi
bir hava veriyorki okuyucusuna
nasıl anlatsam yürekten kutlarım
sevginin seven yüreğe arzu ettiği hak ettiği ve layık olduğu şekliyle sunuluşuyla seven yüreği kazanmasını bilen sevilen yüreğin yokluğuna çok hoş bir benzetmeyle gönderme şiklinde çok hoş bir şiir okudum.siz saygıdeğer nilayhanımı bu güzel şiirlerinden ötürü kutluyorum.paylaşan güzel yürekleri adınada teşekkürlerimi iletiyorum.
Sıcak bir bardak çay samimiyetinde,
Seviyorum seni...
Hasretin koyu deminde iken
Ankara'da seninle olmaktan da öte
O çayı seninle içme özlemi ile yanıyorum
..
içtenliğin mavi rengindeydi dizeler....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta