Bir kadının gözyaşı...:
Boyun büküşü bir garibin, bir yıldızın kayışı.
.
Kadın solarsa,
Bir gülün yaprağını dolu vurur, çiçekler solar, çocuklar solar.
Kadın ağlarsa,
Yuvası bozulur bir kuşun, uzaklarda bir deniz ağlar.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Biter miydi geceler,
gönül gönülü bulmasa
ve bir gönül diğerinde
kızıl güneş gibi doğmazsa?
Diner miydi acılar,
göz yaşları akmasa
ve söner miydi
alev alev yanan aşk ateşi
kavuşmak olmasa?
Yaşar mıydı insan,
aşkı tatmasa
ve umutsuz kalıp
yüreği kıpır kıpır
başka bir yürek için atmasa?
************
SEVDAYI TATMAYANLAR YASAYAN ÖLÜ
DEMEKTiR....
TEBRIK VE SELAMLAR
.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta