ben...
bir kara üzümsem..
canım...
sıkılmak ister...
yıllanmış şarap olsam...
dudakların...
bardağıma değsin yeter....
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir övülmeye değer...Gönlünüze sağlık..
Sevimli,şık bir şiir çalışması,sevgiliye yakın olmanın Fuzuli'den beri gelen ve aslını Fars edebiyatından alan çağrışım yöntemiyle verilişi çok yakışıyor şiire.Kutluyorum sayın şair...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta