Şu üçgünlük dünya da
Değermi kalp kırmaya
Kalmaz ne sana ne de bana
Gidenleri görmedin mi gözün kapalı mı hala
Acıya değil mutluluğa dökelim gözyaşımızı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ne güzel sözler bunlar böyle Meryem kardeşim.Hepside doğru ve her gün anımsanması gereken sözler.yarına çıkmaya senedimiz yok,öldüresiye mal diye çırpınıyoruz,sultan süleymana bile kalmamış buyurduğun gibi.Kutluyorum.Selam ve saygılarımla.
kutluyorum, saygı ve sevgilerimi sunuyorum
İçinizden dizelere dökülen birer incilerdi mısralarınızdaki ahenkler. Bu harika şiiri yazan kaleminize yön veren güzel yüreğinizi selamlarım şiir yürekli dost. tam puan. Bilal Esen.
Sevelim sevilelim
Her yeni doğan güne
Uyandığımız için şükrederim
Yaşamanın değerini candan bilelim
ÖĞÜT dolu şiirinizi begenerek okudum kutlarım selamlarımla
selami
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta