Hayal gibi geçen, o yıllar nerde
Hesap soram dedik, soramadık ki
Gönüllerde yanan, acılar yerde
Kalam dedik amma, kalamadık ki
Güneş sen olmazsan, varsın doğmasın
Hayat her anında, yalnız solmasın
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Ne hayaller kurulur, neler umut edilir. Ne kadarı gerçekleşebilir ki... Hiç bir şey düşlerdeki veya umut edildiği gibi değildir gerçek yaşamda. Bazı şeyleri yönlendirmek veya değiştirmek de elimizde değildir ne yazık. Kutluyorum içtenlikle Bahattin bey. Şiir, duygularımıza tercüman olmuş sanki. Nicelerine dost...
Evdeki hesap çarşıya uymuyor ki?
Neler kaldı içimizde 'alam deyip, alamadığımız..'
Güzel şiir.. Tebrik ederim Bahattin Bey, Kardeşim..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta