Olmazların içinde şekillenen bu aşka
Bitti diyorsan eğer, bitti demek sevdiğim
Söylediklerin neydi? Yaptıkların bambaşka
Boştu diyorsan eğer,boştu demek sevdiğim
Can demişim anla can,kastın mı vardı cana
Nasılda kaçıyorsun hiç bakmadan arkana
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreginize Saglik Güzel bir calisma Tebrikler .
YÜREĞİNİZE SAĞLIK BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM SİZİ KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZDEN COŞKU EKSİK OLMASIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE
güzel şiirinizden büyük keyif aldım.Yüreğinizi ve kaleminizi kutlarım.
HARİKA BİR SESLENDİRME VE BAŞARILI BİR ŞİİR.KUTLARIM KALEMİNİZİ...
KUTLUYORUM YAZAN VE YORUMLAYAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK BEĞENİYLE OKUDUM VE DİNLEDİM + TAM PUAN
SELAM VE SAYGILARIMLA
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta