Beni seviyor musun diye sordu kadın..!
Gece karası gözlerinden, iki damla süzüldü
Dudaklarını araladı, bir şeyler mırıldandı adam
Ağlama sevdam, sakın konuşma ne olur
Bende seni sevdim adamım, dedi kadın..!
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Sevda bazen itiraf edilmemesi gerekli zamanlara doğar.İşte böyle zamanlarda usulca dökülür dudaklardan yarım yamalak sözler susar insan sadece gözler konuşur.Hiç bir gözyaşı iki kelimeden daha aciz değildir.Aksine seni seviyorum diyebilmenin en güzel yoludur.Bakıp sevgilinin içinde çırpındığı gözlerine insan. o tertemiz yürek gözeciklerinden akar sevdanın yüreğine çisem çisem yağmur yağmur seviyorumlar..İşte böylesi!çok güzeldi yıkıp geçtiniz sevgili dost seven yüreği!
Karşılıklı aşk varmış ne güzel daim olsun sevgiler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta