Uykusuz kalmışım gözlerim fersiz
Geçmiyor ne günüm ne gecem sessiz
Sanma ki mutluyum yabanda sensiz
Hasretin yakıyor dardayım bugün.
Sabahımda gerçek, gece rüyamsın
Yüreğimde yatan sonsuz hülyamsın
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Türkü tadında duygu yüklü bir şiir okudum.Kutlarım.Saydılar.Fikri KÜÇÜKUKUR.
Tebrikler Fatma yine harika yine mükemmel yine nefis bir şiir okuttunuz bana banada bu güzel şiirinize ancaki kutlamak düşer kutluyorum ilhamınız bol kaleminiz daim olsun şair Turan çeliker
Uykusuz kalmışım gözlerim fersiz
Geçmiyor ne günüm ne gecem sessiz
Sanma ki mutluyum yabanda sensiz
Hasretin yakıyor dardayım bugün.
dardayım ah bacım dardayım felek vurdu zordayım içimde ateşler kordayık vurdu yürekten sevilen dardayım bugün bacım dünyanın ikinci harikası çok güzel olmuş bende sana bunları yazdım karşılık olsun sevgilerimle
canım emrah'ım ne güzel fısıldıyor şirin ablasına böyle... bu 11 heceli güzellikle şirinleşmiş bir melodi gibi olmuş dizeler Fatma hanım... tebrikler ve sevgilerimle
EVET BAZEN INSAN IN ICINDE OLAN BITENLER CIKARTMASI ICIN BIRILERINI ARAR VE BULAMAZ ISTE O AN DUYGU YOGUNLUGU BASGÖSTERIR!SIIR GÖZELDI
Dilerim asla dara düsmezsin sevgili Fatma. Harika siirin icin yüregine saglik. Sevgilerimle
yogun duygular bu satirlar! tebrikler
Kendi yazdığım şiirlere fazla kaptırmışım Fatma kardeşimin bu harika şiirini yorumlamadan geçmişim.kendimi affedemiyorum.Sevgili Çağlayan gerçekten çok güzel duygu dolu bir şiir.kalemin hiç susmasın engin yürekli kardeşim benim.sevgi ve selamlar Ankara semalarından.
Hüzün ve sevda dolu yüreğe selamlar....Lirik ve etkili bir anlatım...Tebrikler Fatma Hanım...
Çok güzel şiir, bestesi içinde saklı...Okurken kendiliğinden dökülüyor dudaklardan...
Tebriks elam ve saygıyla abla...
Bu şiir ile ilgili 26 tane yorum bulunmakta