Gönlümün Sultanı kesme sesini,
Özlemin bağrımı yaktı dardayım.
Her yaşanan ana dağıt hissini.
Felek kör gözüyle baktı dardayım.
Gönlüme yar değil yanımla yörem.
Bağrıma dert açtı sevgidir törem.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Zalim felek pusu kurmuş yoluma.
Yaradan vakfeyler aciz kuluna
Bir sağıma baktım bir soluma.
Sevda çoş eyledi aktı neyleyim.****Aşık Korhani.
*************Güzel dost; gene bir SIĞIRTMAÇ klasiği sevda şiiri daha bundan böyle diğer ozanlara artık sevda şiiri yazmayı yasaklasakmı ne yapsak bilmiyorum, İçerik ve anlam bakımında dopdolu bir şiir akıcılık mükemmel hece uyumları 4+4 lük bir şiir yüreğine sağlıt gönlünden ve yüreğinden güzellikler eksik olmasın tam puan ekleyerek sayğılar sunarım,
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta