Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




veee tam puan.
Toz duman,,, bu ne güzel şiir böyleee...tebrikler sevgili kardeşim
Selam arkadaşım... anneee ne güzel yazmissiniz.. evet yüreğinize sağlık. yorumuz için tskr ederim... önerinizi dikkate aldim. o şiirimi çektim ve çalişiyorum üzerinde... sevgiler arkadaşım. başarilar.
Cömert abim...melek yürekli nadide büyüğüm....bizi yeni şiirlerinden neden marum edersin bilmem....ama gerçekten her sayfana girişimde o damağımdaki tadı asla ve asl hiç bişeye değişmem...kalemin susmasın abi...yüreğine bizlerin ihtiyacı var...
gönlü eşsiz nadide büyüğüm...
Ah..Ah bugün çook efkarlandım..form sayfasına yazdığın yazıyı okuyunca..Sen altın gibi bir kalbe sahipsin..bozulmamış yüreğinin güzelliği yüzüne yansımış..sen cansın..melek ayaz