Çocukluk Aşkı
Hani, biliyor musun?
Okul yolunda,
Cıvıl, cıvıldık, çiçeği burnunda.
Ne gam, ne keder,
Aşk, sevda ne gezer,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




bir gül diktim mezarına, şarkımızı yazdım yaprağına .Her yağmur damlası ,aşkımızı fısıldar kulağına.Sen rahat uyu sevgilim.Ben de geleceğim yanına..çocukluk aşkı...unutulamayan..Sayın Bektaş ..harika anlatım..mükemmel tasvir..yüreğinize sağlık üstadım..saygı ve sevgilerimle.
çocukluk gençlik aşkı..hoş saf duygular.yıllar geçsede unutulmyana..kutlarım
yüreğinize sağlık ustadım güzeldi
Çocukluk aşkı...Aşkın en saf hali...Hiç unutulmaz.. İnsanın ömür boyu tebessüm ile hatırlayacağı en güzel şeylerden biri..Sanırım sizde tatlı başlayıp acı bitmiş...Şiirin sonu içimi acıttı.....
Acı da olsa akıcı ve güzel bir şiir Süleyman Bey..
Kaleminize sağlık, saygılar... Lamia CANAY...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta