sevince yaşar insan; ölünce sevemezsin...
Çocuklar!
Yapmacık dünyanın kuklaları mısınız?
Çocuklar!
Yalancı baharların acemi çiçekleri misiniz?
Ne bu heyecanınız,nereye varacak ömrünüz?
Yaşadıkça böyle ölü gibi diri diri gömülünüz!
Söz düşmez bize artık,toprağınız bol olsun!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bahtın açık olsun.Gelecek vadediyorsun.Şiir yolunda sabır diliyorum.Saygılar
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta