El emeği göz nuru bu yalnızlık,
İçin için, dışına kapanmadır çoğu zaman.
Yüzüstü bir yalnızlık kokusu, tepetaklak bir karanlık korkusu,
Farklı baharlar farklı kışlar, eşit değil hiçbir zaman
Severken ayrılanlar ile severken kavuşamayanlar.
Ağır ağır kırıldı gözlerim, söylenmemiş sözlerim,
Ben gelemedim sevgilim, sen ise gelmedin.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bir mendil niye kanar Reşat Abi....??? Gönlüne sağlık....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta