Hasret ne zaman biter,
Neler çektik biz neler,
Birini devirince,
Çıkar başka engeller,
Niçin yağmaz yağmurlar,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Gülmeyecek mi yüzüm,
İsabet etmez sözüm,
Basamaklar bitiyor,
Yoruldu artık dizim,
Yolcu yoluna gerek,
Boşa belki direnmek,
Tünel de bir ışık var,
Çıkar yol secde etmek,
GÖNÜL DOLUSU TEBRİK, SELAM VE SAYGILARIMLA HOCAM...
Çıkar yol..... Fazla kafaya takmayacaksın... Takarsan gıdı gıdılar hayatını meşgul eder.
Yolcu yoluna gerek,
Boşa belki direnmek,
Tünel de bir ışık var,
Çıkar yol secde etmek,
Evet üstad, çıkar yol kulluğumuzu bilip gereğini yerine getirmek..
Tebrikler
Güzel bir anlatım kutlarım selamlar saygıalr efendım
selami
Şiiri takdir etmekten başka
ÇIKAR YOL yok. Selamlar
Bedri Tahir Adaklı
şiirin çok güzel ..çok başarılı
kendine has öz güveniyle
okuyucusuna kendini unuturmayan
bir paylaşım kutlarım yürekten
salim erben
Sinan bey....
Teşekkürler...
Tesbitlerde güzel kurtuluşa giden yolda güzel................saygıyla
Sadeliği, anlatımı güzeldi.
Çok güzel dizelerdi üstadım.. severek okudum.. yüreğine ve kalemine sağlık.. saygılar.. Halim AKIN
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta