Ofis vitrininin sunduğu kadar kar manzarası gibi bir şey izliyorum. Çaktırmadan yaş ilerledi. Bu ilerleme nanesi sayesinde nanemolla oldum zaten. Hiç bir şeyden memnun olmayan memnuniyetsiz mendebur ve aksi adam denirse bana adama döndüm.
Kar manzarası eskiden yıllar yıllar öncesindan vardı. Lapa lapa top top yağardı.
O tepeler o piknik alanları dere kenarları betonlaşmadan önceydi kar manzaraları...
Köylerin kasabaların kentlerin ırzına geçtiler o parasever sözüm ona gelişmekten bahseden modernlikten uygarlıktan konuşan
yumuşakçalar var ya...Sadece onlar mı? Bunlara izin veren yol açan kurumlarda çıkarları uğruna darmadağın ettiler ülkeyi.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta