Gözüm kapalı; bir melek gördüm.
Aman tanrım! Oh dedim.
'Dünyaya dön, kova taştı'
Dürtüldüm...
Yuh dedim.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çeşme Başı
Gözüm kapalı; bir melek gördüm.
Aman tanrım! Oh dedim.
'Dünyaya dön, kova taştı'
Dürtüldüm...
Yuh dedim.
Halilcan Osmanoğlu
***iki göz kapağının arası mı..!??
yoo uyumaya devam...:))
şiirler kısa...sözler uzunnn ve derinnn...günümün şairi oldun can dostum...
tampuan...+...antj...tşk.ler...
Uyanışı aramaya gerek yok. İki göz kapağı kalksın yeter!
O ÇEŞMENİN BAŞINDA KAÇ KOVA TAŞTI KİM BİLİR
GURNASININ YALAĞININ DİLİ OLSA DE SÖYLESE
YÜREĞİNİZE SAĞLIK..
Kısa,sade ve güzel,emeğine yüeğine sağlık,saygılarımla
Rüyalarda sık yaşarız böyle şeyler.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta