Bu benim seçimim olmadı inan
Doğmadan kalbime yazılmış sevdan
Bu garip ateşe düştüğüm o an
Kaçmadım sarıldım haberin varmı
Şimdi bu alemin tam ortasında
Gül bahçemde diken açmış neyleyim
Ayrılık girmiş gönüle öleyim
Gençlik geçip gitti gam yemem ama
Son zamanda mutluluktur dileğim
Di gel yarim di gel sene yanmışam
Bir taraftan hayat deli
Bir taraftan dostlar dertli
Bense ortada kederli
Nasıl yaşasam.
Gam yükünü vurmuş felek omuzlarıma
Bu sevda selini attım başımdan
Bir daha yüzüne bakmayacağım
Bundan sonra artık dosttan düşmandan
Senden yana bir söz sormayacağım.
Sen kendi dünyanda bense hülyamda
Gönlümün gözünden son düşen sensin
Bir daha karşıma çıksan ne yazar
Bu kahpe kavgada sen beni yendin
Sarılıp teselli etsen ne yazar
Ne yazar çok sevdim desen ne yazar
Çok büyük konuşmuşum sana bağlandım
Hayatı günlük saydım günlük yaşadım
Tahmin edemedim bitirdi beni aşkın
Bu bana ceza imiş şimdi anladım
Daha fazla ezme beni acı biraz halime
(Şan)
Sanırım unutuyorum seni
E…Bu kadara hasret yetmezmi
Bir kere aramadın
Bir kere sormadın halimi..
(Ara nakarat)
Ey güzel gözlü sana
Kalbim hala müptela
Seni sonsuza kadar
Seveceğim vallaha
Sen gözlerimin feri
Yemin olsun bu kafayla gidersen
Ayrılığı benimle dost edersen
Eğer bu sevdadan biraz bezersen
Dönüpte bir daha bakmam yüzüne
El sürmem saçının bir tek teline
…Şan…
Çaresiz bakındım arkandan öyle
Hayallerimizi altüst ederken
Doğrumu hırs yapıp gidişin böyle
En güzel sevdayı aşkla yaşarken




-
Esat Sarı
-
Serhat Seyhan
-
Cafer Cafe
Tüm YorumlarBu şiirinizi çok beğendim gerçi bütün şiirleriniz çok güzel.Tebrik ederim.. Saygılar üstad..
Kapında Dilenciyim..(Dua) ..
Yoktan var edilen As'lı unuttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Sahte mutlulukla kalbi kuruttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Gökyüzünden rahme ...
Hocam yeni kitap çıkaracağınızı okudum umarım çıktığı zaman bizleri bilgilendirirsiniz..
Sizi okumak zevk veriyor..
Kalbinizin daim olması dileğiyle..Kaleminize sağlık..
Bu cevap değil,bu enseye vurulmuş imanlı bir tokatın sesi..Yüreğine sağlık üstad..
Istifa..
Varoluşun üstünden geçti belirsiz zaman,..
...insanlığından cayan,evrimle oldu hayvan..
Cengiz Süslü