Dağlara,dağlara...yaslan dağlara
Ağlama,ağlama sakın ağlama
Al bir kar çiçeği sakla koynunda
Onunla sev beni onunla avun
İlk bahar gelecek sabret sevgilim
Mühim değil demek aramam sormam
Bu kadarmı kıymet vermişsin vay be...
Boşamı uğraşım boşamı çabam
Bu kadarmı vefa duymuşsun vay be...
-Nakarat-1
Hangi yüze yüzün gibi baktım ki
Belki gereksiz bulacaksın..
..bütün..bu hislerimi ve davranışlarımı
Olsun..
Bende göze aldım zaten!
Dün gece,resmini alıp karşıma,..
..uzun...uzun baktım
Soru:
Neden gece karanlık?
Neden gündüz aydınlık?
Cevap:
Çünkü birisi sanık
(Bir damla çamurdanız,düşen bır damla sudan,
'BİR'den-'OL' emriyle,yoktan canlandırıldık.
'O EŞSİZ SEVGİLİ'nin hayat veren ruhundan,
Aleme ibret için,çift yaratıldık)
Göz ve renk..,ruh ve beden..,ses ve dil,
Gidişin üstünden asırlar geçti
Kaç kıyamet koptu başıma bilsen
Kaç bin kez yüreğim yeminler içti
Kaç bin kez tövbemi bozdum bi bilsen
Yorgun hislerimin gücü kalmadı
Gittin arkanda hüznü bıraktın.
Bu bahar mevsiminde.
Bu ay hüzün ayımı ki..?
Gittin fırtınalar hatıra bana
Yabancı yüzler,gereksiz sözler soframda
Bu beddua ayımı ki.?
Akıl bendini zorlar
Yol yine Allah’adır
Ezel-i kurcalarlar
Ebet-de Allah’adır
Zaman görünmez ağaç
Soyadımın devamı,bu bitmez kan davası
O gözlerimde umut gönlümde Türk havası
Bir bebeğim daha olsun istiyorum gönülden
Bir bebeğim daha olsun istiyorum ta dünden
Koca bir hayattı bıraktığımız
Ardımızda..Ateşe verip yaktığımız
Ne bitmemiş yol kaldı yüreğimizde
Nede mutluluk…Azda olsa yaklaştığımız
Hep umut besledim…Birini öldürüp,..




-
Esat Sarı
-
Serhat Seyhan
-
Cafer Cafe
Tüm YorumlarBu şiirinizi çok beğendim gerçi bütün şiirleriniz çok güzel.Tebrik ederim.. Saygılar üstad..
Kapında Dilenciyim..(Dua) ..
Yoktan var edilen As'lı unuttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Sahte mutlulukla kalbi kuruttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Gökyüzünden rahme ...
Hocam yeni kitap çıkaracağınızı okudum umarım çıktığı zaman bizleri bilgilendirirsiniz..
Sizi okumak zevk veriyor..
Kalbinizin daim olması dileğiyle..Kaleminize sağlık..
Bu cevap değil,bu enseye vurulmuş imanlı bir tokatın sesi..Yüreğine sağlık üstad..
Istifa..
Varoluşun üstünden geçti belirsiz zaman,..
...insanlığından cayan,evrimle oldu hayvan..
Cengiz Süslü