Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevgili Babacığım,
Yapar, yapamaz derken kendi aramızda, azmini hassas kalbinin gücüyle birleştirerek bunu da başardın, iyi bir şair oldun. Ne diyebilirim ki, sadece babam olarak değil, bir insan olarak da sana ne zaman baksam, ne kadar iyi, ne kadar bulunmaz bir kişi olduğunu anlıyorum.
Şiirlerine gelince, benim en sevdiğim 'Kanaviçedeki Çiçekler'. Asla yaşamadığım bir yer, asla bulamadığım ve ne yazık ki bu hayatta bulabileceğime inanmadığım bir temizlik ve saflık var içinde.... Seni seviyorum babacığım.
Kızın İlke