Cebinde
Masayı koydu önüne
Yasa cebinde duruyor
Düşmez insanın hayına
Tasa cebinde duruyor
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




şairler toplumun dertlerini dile getiren insanlardır çok güzel olmuş
Tebrikler Şair!
Çok akıcı ve manalıydı.
Kutluyor, bol ilhamlar diliyorum.
100+anto.
Vesselam.
Ne cepmis ama....fukara heybesi gibi...tebrikler
hafiften bir taşlama örneği diyebiliriz. tebrik ve selamlar
Ne güzel ifade etmisiniz degerli kardesim teprik ederim tam puan
teşekkürler kıymetli dizelerinizi bizlerle paylaştınız
HECELİ ANLAMLI ŞİİR ÜSTAD KUTLARIM SELAMLAR size.
Güzel bir çalışma...( +10 ) kutluyorum sayın şairimi saygılarla.....
Yüreğin dert görmesin
Paylaşım için teşekkürler
çok anlamlı bir eser,gönlün zevval görmesin abim..
Bu şiir ile ilgili 17 tane yorum bulunmakta