Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Öğretmen bir anne babanın çocuğuyum.Küçükken babamın arkadaşları arasında olan Nihal Atsız ve Orhan veli sık,sık evimize gelirdi.Babamda şiirler yazardı.Öğrenimimi Ankara da tamamlayıp 1962 de gümrük ve tekel bakanlığı müfettişi Vural Erol la evlenerek İstanbul'a geldim.Eşimi bir trafik kazasında 1978 de kaybettim.3 oğlum ve bir torunum var.İlk bestelenen eserim.1980 yılında Pr.Dr Selahattin içli tarafından bestelenen Güneşin battığı yerde şarkısıdır.Aziz dostum bestekarımla Hüzün...Sonbahar vur ...




Yetmiş yıldır bu soruya bir yanıt bulamadım.
Bulan varsa beri gelsin! ...
Dizelerle, esenlikle yaşayın, saygılarımla.
Nevzat Bilgiç