Yüreğine taşmı bastın ayrılacağız derken
Aşka saygınmı bitti, neydi ayrılmaktaki neden
Beni sensiz yaşarmı sanıyorsun acep sen
Canımdan can kopardın bırakıpta giderken
Bir zamanlar benimle ne kadar mutluydun sen
Etrafa neşe saçıp her an gözleri gülen
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




harika bir şiir, çok beğendim ve çok duygusal, tebrik ediyorum.candostum.
çok ekilendim çoookkk...!
yüreğinize sağlık...tebrik ve selamımı gönderdim..
sevcan ak
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta