Hiç Canım dedinmi Bana?
Hiç Canının yanına ekledinmi beni?
Ne çok geçmişiz
Kederlerden,yalanlardan…
Unutmuşum bir başkasını sevdiğini
Unutmuşum gerçeği…
Harput kalesinde Ahlat ağaçları
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Teşekkürler....Canım demek bazen çok kıymetli..kimbilir?İnsanın sevdiğinin ağzından canım kelimesini duymak...Bu Arada isminiz ne kadar güzel...Öyle bir şiirim vardı...EVra...Evra...eVra...(((
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta