Almış kendisine sanki; 'kuma'cihanı.
Kul denilen kulları sahipleniyor.
Düşmanını bulmuş! sapla samanı,
Karıştırıp karıştırıp! beni,Dellendiriyor.
Kasım2006
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bizim Adanada bu sözlere kitap gibi laf etmiş derler.Kütüphanelere sığmaz eser yazılacak sözlerin oluşturduğu şiiri ve şairimi kutluyorum saygılar
ağır bir darbeydi...saygılarımla...
Çok güzel dizeler...On Puan...Başarınızın devamını dilerim...FATİH MEHMET KARACA
HANI BIR DEYIM VAR(IKI YÜZLÜ)DIYE BEN BATILILARDAN ICIN DÖRT YÜZLÜ DIYORUM
bati hep tebessüm eder..eger gülerse o amansiz kanli-keskin dislerini görebilirsiniz!
Denizin suyunun ne kadar tuzlu olduğunu ancak o denizin suyunu yutanlar bilir.
Batının gerçek yüzünü de sizin gibi onlarla iç içe yaşayanlar bilir.
Selamlarımla ağabey.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta